אושר בוועדת שרים: הסגר על העיר בני ברק יחודש עם הקלות ליציאה לעבודה

    איתי גדסי No Comments on אושר בוועדת שרים: הסגר על העיר בני ברק יחודש עם הקלות ליציאה לעבודה

    וועדת שרים שהסמיך ראש הממשלה לקביעת 'אזור מוגבל' אישרה לחדש את הסגר על העיר בני ברק וברובעים אחדים בירושלים לאור העלייה במקרה התחלואה בימים האחרונים. אלו ההקלות והאיסורים בסגר המתחדש | מסמך ההחלטה

    הסגר על בני ברק צילום: פלאש90
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבצאת חג שני של פסח, הוסרו המחסומים סביב העיר בני ברק והמשטרה עם החיילים עזבו את העיר, היום (חמישי) בתום דיון בוועדת שרים לקביעת 'אזור מוגבל' בישראל בתקופת משבר הקורונה, אושר לחדש שוב את הסגר על הערים בני ברק וירושלים, לאור מקרי התחלואה וההידבקות בעיר.

    בבני ברק אישרה ועדת השרים לתחום את הכניסה והיציאה מהעיר אך ורק לתחבורה ציבורית ולהחריג מההגבלות את אזור התעשייה בחלקה הצפוני של העיר.

    זאת בעקבות לחצים שהפעילה העירייה והתחייבות שהיא תדאג לפנות 700 מהחולים משטחה למלונות המיועדים לבידוד חולים, וכי יהיה איש קשר לגבי כל בניין בעיר שיסייע בתיאום עזרה לחולים ולמבודדים המתגוררים באותו בניין. הצעדים יכנסו לפועל מהשעה 18:00.

    בירושלים יתווסף אל החלוקה של העיר לרובעים, רובע נוסף שכולל את שכונות שמואל הנביא, סנהדריה, בית ישראל, ארזי הבירה, החומה השלישית ומעלות דפנה וראס אל עמוד. המעבר בין הרובעים השונים עדיין ייאסר, אך לא יוצבו מחסומים, אלא רק הגברת אכיפה

    הרכב וועדת השרים שקובע את המקומות עליהם יוכרז כ'אזור מוגבל' הוא, יו"ר הוועדה ראש הממשלה. שר הפנים וממלא מקום יו"ר הוועדה. שר האוצר. שר הביטחון. השר לביטחון פנים ושר הבריאות.

    בהחלטה נכתב, כי מקרי התחלואה בעיר בשלושת הימים האחרונים עלו ב-16%. יש כעת בעיר 2160 חולים בקורונה. בשאר הארץ עומד קצב התחלואה 139 חולים למאה אלף. בבני ברק עומד הממוצע 1100 חולים למאה אלף תושבים. מאז הטלת הסגר החל להתאזן מצב התחלואה בעיר.

    במהלך הסגר המחודש יחולו ההגבלות המפורטות בתקנה 3 לתקנות שעת חירום (אזור מוגבל) ותתאפשר יציאה מאזור הרובע לעבודה, טיפול רפואי חיוני, הלוויה של בן משפחה מדרגה ראשונה, העברת קטין בין הורים גרושים, הליך משפטי וכל צורך חיוני אחר באישור מראש של רח"ל.

    ראש עיריית בני ברק

    מסמך ההחלטה לחידוש הסגר: הכרזה על העיר בני ברק



    0 תגובות